שמלות בת מצווה צנועות

שמלות בת מצווה צנועות

גם בימינו כאשר בת מצווה הפכה לאירוע ראוותני ולפעמים מוגזם יש הורים שמנסים לשמור על פרופורציות ולבחור עם ילדת בת המצווה שמלה צנועה למסיבה.

שמלות בת מצווה צנועות מתאימות לא רק לתרבויות שמרניות, אלא לכל ילדה שחוגגת בת מצווה ורוצה להרגיש בנוח ולעשות את זה עם הרבה סטייל.

כאשר אנחנו מדברים על שמלות בת מצווה צנועות אנחנו מתכוונים לשמלות עם שרוולים, מתחת לגובה ברך וכמובן ללא מחשופים.

 

איך בוחרים שמלות בת מצווה צנועות?

בחירת שמלה צנועה לבת מצווה היא כמובן אירוע מרגש בפני עצמו עוד לפני שהגענו למסיבת בת המצווה.

כמובן שאפשר לעשות סיבוב בחנויות שונות של שמלות ערב ושמלות לאירועים או לחילופין לבקר בחנויות סטודיו של מעצבות שמתמחות בשמלות צנועות לאירועים בכלל ומציעות גם שמלות בת מצווה צנועות.

אפשר לקבל רעיונות ממסיבות בת מצווה של חברות ואפשר גם לחפש באינטרנט או באפליקציות כמו פינטרסט ויחד עם זאת אפשר להתייעץ עם הורים אחרים שימליצו על חנות בה הם קנו שמלת בת מצווה.

אחרי שיש כיוון לגבי העיצוב הרצוי אפשר להתחיל בחיפושים.

כדי להפוך את התהליך למרגש ומהנה אפילו יותר מומלץ לקבוע פגישה במקום בו הולכים לקנות את השמלה ולקבל ליווי צמוד וטיפים לבחירת השמלה המושלמת לבת המצווה.

 

מתי הכי כדאי לקנות שמלה לבת המצווה?

האם יש זמן מתאים לקניית השמלה לבת המצווה?

כנראה שאין תשובה אחת, אבל מומלץ להתחיל בחיפושים שלושה עד ארבעה חודשים לפני בת המצווה, כדי לא להיות בלחץ. באופן מסורתי תקופות הסתיו והחורף בהן יש מיעוט אירועים תהיינה משתלמות יותר והמחירים יהיו זולים יותר. מומלץ גם לחפש מבצעים וסיילים או בחנויות או באתרים באינטרנט.

לשמלה מומלץ להוסיף כמובן נעליים תואמות ואקססוריז כמו סרט לשיער, צמידים, שרשרת או עגילים.

בהתאמת אקססוריז לשמלה תוכלו להעזר במוכרת או המעצבת בחנות השמלות.

 

אל תשכחו, שמלות בת מצווה צנועות הן עדיין שמלות לנערות וצריכות להיות לא רק צנועות, אלא גם להיות בעלות אופי צעיר וכיפי שישדרג לבתכם את האירוע ויתן לה הרגשה מיוחדת וחד פעמית שהיא תיקח איתה הלאה לשנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן